محل تبلیغات شما

مدیرعامل خانه ارتباطات استان اصفهان:

نقش ارتباطات در توسعه اجتماعی، ورود انسان بهعصر هوشمند

جهان درعصر حاضر به مثابه دهکده ای تعریف می شود که بدون ارتباطات و پیشبرد جریانهوشمندسازی نمی توان به توسعه اجتماعی دست یافت. اکنون دانش ارتباطات بعنوانبالاترین درجه فلسفه در توسعه اجتماعی است که چنانچه انسان ها در تمام مراحل زندگیخود در سطوح خرد، میانی و کلان به فراگیری و ارتقای دانش ارتباطات توجه دقیق ومنطقی داشته باشند، موفقیت را تجربه خواهند کرد.

دکترهادی زمانی، استاد و محقق علوم ارتباطات در گفتگوی لایو خود پیرامون موضوع نقشارتباطات در توسعه اجتماعی، در بیان تعریفی از ارتباطات گفت: در این زمینه، پرسشهای مهم شامل چه چیز، چه کسی، کجا، چه زمانی، چگونه و چرا؟ مطرح هستند که پاسخ بهاین موارد، انبوهی از داده ها را برای ما آشکار می سازند. هنگامی که در مورد چگونگیو چرایی اطلاعات، بعنوان مهمترین پرسش و سمت وسوی آن می پرسیم، اطلاعات دریافتی بهدانش تبدیل می شود و بزرگترین عامل موفقیت انسان، پرسش و پاسخ در مورد "چراها"است. چرا مطالعه می کنم، چرا رومه نگار شدم، چرا در این دنیا زندگی می کنیم و.که همه موارد به فلسفه ارتباطات بازمیگردد.

مدیرعاملخانه ارتباطات استان اصفهان به دیدگاه های مختلف مارکسیسم، لیبرالیسم و.اشارهکرد و افزود: براساس دیدگاه ماکیاولی که همه چیز مبتنی بر رابطه هایی است، ما فقطیک ایدئولوژی خواهیم داشت و آن ارتباطات است. بنابراین، کسانی که قدرت انتقالدیدگاه های خود به دیگران را دارند، از توان اجرای کار تیمی، تشکیل کمیسیون هایبین المللی، برقراری ارتباط و بسط ارتباطات خود برخوردارند، موفق هستند و قدرتبلامنازع آینده خواهند بود.

هادیزمانی در بیان دیدگاه جامعه شناس کارکردگرای معاصر، رابرت مرتون گفت:  جامعه در سه سطح کلان (حکومت و ت)، میانی(سازمان ها و نهادها) و سطح خرد (افراد جامعه) عمل می کند، و در بررسی نقشارتباطات در توسعه اجتماعی، باید آن را در سه سطح دنبال کنیم. اگر دیدگاه مرتون وتالکوت پارسونز(جامعه شناس) را در مورد تاثیرات فرد بر سازمان و تاثیرات سازمان برحکومت مقایسه کنیم،  پارسونز نظام اجتماعیرا مبتنی بر یک نظام ارتباطی تبیین می کند و با توجه به تاثیر فرد بر سازمان و تاثیرسازمان و نهادها بر حکومت، نیاز به یک نظام ارتباطی مبتنی بر "گفتگو"مطرح می گردد. همه نهادها و افراد باید قدرت و مهارت گفتگو با هم را داشته باشند واز طریق گفتگو، مشکلات را حل کنند.

از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم؟

رسالت نامه خانه ارتباطات

هنر چیست (مطلبی به سبک برید)

ارتباطات ,توسعه ,سازمان ,دیدگاه ,اجتماعی، ,های ,ارتباطات در ,در توسعه ,توسعه اجتماعی، ,نقش ارتباطات ,در مورد ,ارتباطات استان اصفهان ,خانه ارتباطات استان

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانستنی های پزشکی نازی هیجده Merrill's page اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ترکمن taipicktarti Myrna's collection دانلود آهنگ جدید Michelle's collection realmouse خدا عاشق است...