محل تبلیغات شما

امروزه هیچ برندموفقی بدون داستان اش وجود خارجی ندارد . در حقیقت این داستان ها و قصه های زیباهستند که برند فرد یا سازمان را در دلها جای می دهند و او را در ضمیرناخودآگاهجامعه وارد می کنند تا فراموش نشود.

مهمترین نتیجه داستانها فراموش نشدن و در یادها ماندن است. این موضوع در فرهنگ ایرانی اسلامی ریشه بهقدمت تمدن و تاریخ دارد. تقریباتمام فرهنگ، هنجارها و ارزش ها و باورهای ما از طریق داستان به دست ما رسیده است .زبان منطق الطیر، بوستان و گلستان ، خمسه نظامی گنجوی و همه این آثار از طریقداستان های زیبا ، عاشقانه و عارفانه به ما منتقل شده است حتی کلیات عبید زاکانینیز از این امر مستثنی نیست . عبید ذاکانی با داستانک به خوبی به جنگ بدعت ها و کج کاردهایجامعه رفته است

 

داستان ها بیان کننده اهدافمورد نظر شما و سازمان زیربط تان می باشند.علاوه بر اینکه علل و عوامل به وجود آمدنکسب و کار نیز بیان می کنند.داستان ها باید واقعی باشند تا بر مخاطبان اثر بخشی لازمرا داشته باشند.

نکته مهم دیگر ارتباط مستقیمداستان با برندی است که در حال شکل گیری آن هستید.برندها در حقیقت تصویرهای داستانهای شما هستند.با دیدن برند، داستان شما برای دیگران تداعی خواهد شد:مثل سگی به نامماک، پاکشوما یعنی پاکیزگی،سایپا قاتل انسان ها

در نظر داشته باشید اگر شمابرای داستان خود اقدامی اساسی انجام ندهید و محصولات خود را به طور گسترده در بازارعرضه کنید. مشتریان و مخاطبین شما داستان واقعی شما را خودشان می سازند و سینه به سینهنقل خواهند کرد،هر چه اثربخشی مثبت یا منفی شما در جامعه بیشتر باشد داستان تان پررنگ تر خواهد بود مثل شیخ الرییس ابو علی سینا حکیم ، فیلسوف و پزشک بزرگ ایرانی که صدها داستان زیبا از ایشان هنوز نقل محافلاست،امیرکبیر پدر توسعه ایران، مینو شادی بخش لحظه های کودکی نسل ما

 

از یک کمپین روابط عمومی چه انتظاری داشته باشیم؟

رسالت نامه خانه ارتباطات

هنر چیست (مطلبی به سبک برید)

داستان ,ها ,های ,زیبا ,جامعه ,، ,داستان ها ,ها و ,از طریق ,طریق داستان ,داستان های

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

stimledebabb Marin's collection jahrmantgroupep چای در تنهایی قرآن جیبی مطالب اینترنتی اخبار واطلاعات آسانسور 0102=0+0+0 evtsanomas عربی متوسطه اول (عارفی)