۱- شخصیسازی کنید.
اغلب مردم علاقهایبه خواندن داستانها و متنهای آماده ندارند. داستان را از دیدگاه خود یا فرددیگری (با ذکر نام او) بیان کنید. این داستانهای تاثیرگذاری بیشتری دارند. سعیکنید داستان را بهگونهای نقل کنید که راوی داستان، تا جایی که ممکن است مانندمشتریان،کاربران، یا خوانندگان با دغدغهها و نگرانیهای مشابه با آنها به نظربرسد. این رویکرد برای کمپینهای بازاریابی محتوا که شخصیت اصلی درباره محصولات یاخدمات صحبت میکند، بهترین گزینه است. صحبتهای شخصیت داستان، سوالات احتمالی مردمرا پاسخ میدهد.
داستان ,داستان، ,مردم ,شخصیت ,محصولات ,اصلی ,داستان را ,کمپینهای بازاریابی ,برای کمپینهای ,رویکرد برای ,بازاریابی محتوا
درباره این سایت