اگر بخواهیدبازاریابی را در یک هدف ساده خلاصه کنید، احتمالاً افزایش فروش» بهعنوان هدف نهایی مطرح میشود. اینهدف کاملاً درست است، اما اگر تنها هدف و تمرکز شما هنگام استفاده از داستان سراییدر بازاریابی محتوا افزایش فروش باشد، موفق نخواهید شد و درنهایت، باید هزینهگزافی را صرف تبلیغات کنید.
با در نظر گرفتن هدفنهایی که همان افزایش فروش» است، ابتدا باید با مشتریان بالقوه خود ارتباطی مبنیبر اعتماد برقرار کنید. به همین دلیل است که در این مرحله به جای تمرکز بر فروشبیشتر محصولات و خدمات، باید بر برقراری ارتباط با مخاطبان تمرکز کنید.
هدف ,بازاریابی ,تمرکز ,نهایی ,محتوا ,سرایی ,سرایی در ,افزایش فروش» ,هدف نهایی ,داستان سرایی ,بازاریابی محتوا
درباره این سایت