قبل از بررسی نتایج کمپین روابط عمومی،لازمه است ابتدا معنی روابط عمومی شفاف شود. هدف اصلی روابط عمومی همواره تقویتارتباطها بوده؛ رابطهی بین سازمانها، موسسات، شرکتها، مردم با کاربران ومشتریانشان. آنچه که با گذشت زمان تغییر کرده و حتی به میزان قابل توجهی افزایشیافته؛ راهها و کانالهایی است که برندها میتوانند به مخاطبان خود دسترسی پیداکنند. در نتیجه امروزه کمپینهای روابط عمومی بهطور فزایندهای جامعتر شده است.
روابط ,عمومی ,کمپین ,راهها ,کانالهایی ,میتوانند ,روابط عمومی ,کمپین روابط ,که برندها ,است که ,کانالهایی است
درباره این سایت